REABILITARE ȘI MODERNIZARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN STAȚIUNEA BALNEOCLIMATERICĂ
VATRA DORNEI
Indicatori și rezultate
Indicatori
1. Indicator de rezultat: Numărul mediu de salariaţi (număr salariaţi) în staţiunile turistice Valoarea indicatorului la inceputul implementării proiectului: 3507. Valoarea indicatorului la finalul implementării proiectului (de rezultat): 3579.
2. Indicator de output: Creşterea numărului preconizat de vizite (număr vizite/an) la obiectivele de patrimoniu cultural şi natural şi la atracţiile care beneficiaza de sprijin. Valoarea indicatorului la inceputul implementării proiectului: 46.200; 0 %. La finalul implementării proiectului (de output): 56.400; 22 %.
3. Indicator proiect (în funcţie de activităţile realizate prin proiect): Lungimea infrastructurii rutiere (şi a utilităţilor din corpului drumului, km, mp). Valoarea indicatorului la inceputul implemnetarii proiectului: 10,040 km/ 71.970 mp. Valoarea indicatorului la finalul implementării proiectului (de output): 10,040 km/ 71.970 mp.
4. Indicator proiect (în funcţie de activităţile realizate prin proiect): Lungime pistă de biciclete construite (km, mp). Valoarea indicatorului la inceputul implemnetarii proiectului: 0 km / 0 mp. Valoarea indicatorului la finalul implementării proiectului (de output): 1,89 km / 1890 mp.
5. Indicator proiect (în funcţie de activităţile realizate prin proiect): Lungime trotuare/alei/trasee pietonale modernizate/realizate (km, mp.) Valoarea indicatorului la inceputul implemnetarii proiectului: 10,286km/ 15.429 mp. Valoarea indicatorului la finalul implementării proiectului (de output): 12,815 km/ 18.231 mp.
6. Indicator proiect (în funcţie de activităţile realizate prin proiect): Suprafaţă de spaţiu verde amenajată (ha, mp). Valoarea indicatorului la inceputul implementarii proiectului: 0 mp. Valoarea indicatorului la finalul implementării proiectului (de output): 450 mp.
Rezultate
→ Pe străzile Telefericului, Sondei, Pinului și Eroilor au fost executate următoarele lucrări:
- Strat de uzură din beton asfaltic rugos tip BAR16 de 4 cm grosime, conf AND 605/2014
- Strat de legătură din beton asfaltic deschis tip BAD20 de 6 cm grosime, conf AND 605/2014;
- Strat de baza din piatra spartă,în grosime de 15 cm conf. STAS 6900/84;
- Strat de Fundatie din balast amestec optimal 0 - 63 mm conf. SR EN 1324+A1 -2009 si STAS 6400/84 - in grosime medie de 20 cm dupa compactare;
- Împietruire existenta, în grosime medie de 10 cm – se scarifica.
→ Pe străzile Unirii, Vasile Litu, Schitului, Chilia, Foresta, Bistritei au fost executate următoarele lucrări:
- Strat de uzură din mixtură asfaltică stabilizata tip MAS16 de 5 cm grosime, conf AND 605/2014;
- Reparatii si preluare denivelari strat de egalizare din BAD20 in grosime de 2-3cm, conform AND 605/2014;
- Sistem rutier existent cu imbracaminte asfaltica existenta in grosime de min. 10cm – frezare denivelari;
→ Pe Strada Barnarel au fost executate următoarele lucrări:
- Strat de uzură din beton asfaltic rugos tip BAR16 de 4 cm grosime, conf AND 605/2014;
- Reparatii si preluare denivelari strat de egalizare din BAD20 in grosime de 2-3cm, conform AND 605/2014;
- Sistem rutier existent cu imbracaminte asfaltica existenta in grosime de min. 10cm – frezare denivelari;
→ Pe Strada Dornelor au fost executate următoarele lucrări:
- Strat de uzură din mixtură asfaltică stabilizata tip MAS16 de 5 cm grosime, conf AND 605/2014;
- Strat de legătură din beton asfaltic deschis tip BAD20 de 6 cm grosime, conf AND 605/2014;
- Reparatii si preluare denivelari strat de egalizare din BAD20 in grosime de 2-3cm, conform AND 605/2014;
- Sistem rutier existent cu imbracaminte asfaltica existenta in grosime de min. 10cm – frezare denivelari;
Încadrarea părţii carosabile s-a făcut cu borduri mari din beton C18/22,5 de 20x25cm pe o fundaţie din beton C6/7,5 de 15x30cm, iar trotuarele au fost încadrate de borduri mici din beton C18/22,5 de 10x15cm pe fundaţie din beton C6/7,5 de 10x20cm.
→ Pentru trotuare s-a realizat următorul sistem rutier:
- pavele din beton vibropresat - 6 cm;
- nisip pilonat - 3 cm;
- amestec optimal - 15 cm;
→ Au fost executați 1,89 km / 1890 mp de pistă de biciclete.
→ Au fost executați 1,89 km / 1890 mp de pistă de biciclete.