REABILITARE ȘI MODERNIZARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN STAȚIUNEA BALNEOCLIMATERICĂ
VATRA DORNEI

Indicatori și rezultate


Indicatori

1. Indicator de rezultat: Numărul mediu de salariaţi (număr salariaţi) în staţiunile turistice Valoarea indicatorului la inceputul implementării proiectului: 3507. Valoarea indicatorului la finalul implementării proiectului (de rezultat): 3579.

2. Indicator de output: Creşterea numărului preconizat de vizite (număr vizite/an) la obiectivele de patrimoniu cultural şi natural şi la atracţiile care beneficiaza de sprijin. Valoarea indicatorului la inceputul implementării proiectului: 46.200; 0 %. La finalul implementării proiectului (de output): 56.400; 22 %.

3. Indicator proiect (în funcţie de activităţile realizate prin proiect): Lungimea infrastructurii rutiere (şi a utilităţilor din corpului drumului, km, mp). Valoarea indicatorului la inceputul implemnetarii proiectului: 10,040 km/ 71.970 mp. Valoarea indicatorului la finalul implementării proiectului (de output): 10,040 km/ 71.970 mp.

4. Indicator proiect (în funcţie de activităţile realizate prin proiect): Lungime pistă de biciclete construite (km, mp). Valoarea indicatorului la inceputul implemnetarii proiectului: 0 km / 0 mp. Valoarea indicatorului la finalul implementării proiectului (de output): 1,89 km / 1890 mp.

5. Indicator proiect (în funcţie de activităţile realizate prin proiect): Lungime trotuare/alei/trasee pietonale modernizate/realizate (km, mp.) Valoarea indicatorului la inceputul implemnetarii proiectului: 10,286km/ 15.429 mp. Valoarea indicatorului la finalul implementării proiectului (de output): 12,815 km/ 18.231 mp.

6. Indicator proiect (în funcţie de activităţile realizate prin proiect): Suprafaţă de spaţiu verde amenajată (ha, mp). Valoarea indicatorului la inceputul implementarii proiectului: 0 mp. Valoarea indicatorului la finalul implementării proiectului (de output): 450 mp.

Rezultate

→ Pe străzile Telefericului, Sondei, Pinului și Eroilor au fost executate următoarele lucrări:

  • Strat de uzură din beton asfaltic rugos tip BAR16 de 4 cm grosime, conf AND 605/2014
  • Strat de legătură din beton asfaltic deschis tip BAD20 de 6 cm grosime, conf AND 605/2014;
  • Strat de baza din piatra spartă,în grosime de 15 cm conf. STAS 6900/84;
  • Strat de Fundatie din balast amestec optimal 0 - 63 mm conf. SR EN 1324+A1 -2009 si STAS 6400/84 - in grosime medie de 20 cm dupa compactare;
  • Împietruire existenta, în grosime medie de 10 cm – se scarifica.

→ Pe străzile Unirii, Vasile Litu, Schitului, Chilia, Foresta, Bistritei au fost executate următoarele lucrări:

  • Strat de uzură din mixtură asfaltică stabilizata tip MAS16 de 5 cm grosime, conf AND 605/2014;
  • Reparatii si preluare denivelari strat de egalizare din BAD20 in grosime de 2-3cm, conform AND 605/2014;
  • Sistem rutier existent cu imbracaminte asfaltica existenta in grosime de min. 10cm – frezare denivelari;

→ Pe Strada Barnarel au fost executate următoarele lucrări:

  • Strat de uzură din beton asfaltic rugos tip BAR16 de 4 cm grosime, conf AND 605/2014;
  • Reparatii si preluare denivelari strat de egalizare din BAD20 in grosime de 2-3cm, conform AND 605/2014;
  • Sistem rutier existent cu imbracaminte asfaltica existenta in grosime de min. 10cm – frezare denivelari;

→ Pe Strada Dornelor au fost executate următoarele lucrări:

  • Strat de uzură din mixtură asfaltică stabilizata tip MAS16 de 5 cm grosime, conf AND 605/2014;
  • Strat de legătură din beton asfaltic deschis tip BAD20 de 6 cm grosime, conf AND 605/2014;
  • Reparatii si preluare denivelari strat de egalizare din BAD20 in grosime de 2-3cm, conform AND 605/2014;
  • Sistem rutier existent cu imbracaminte asfaltica existenta in grosime de min. 10cm – frezare denivelari;

Încadrarea părţii carosabile s-a făcut cu borduri mari din beton C18/22,5 de 20x25cm pe o fundaţie din beton C6/7,5 de 15x30cm, iar trotuarele au fost încadrate de borduri mici din beton C18/22,5 de 10x15cm pe fundaţie din beton C6/7,5 de 10x20cm.

→ Pentru trotuare s-a realizat următorul sistem rutier:

  • pavele din beton vibropresat - 6 cm;
  • nisip pilonat - 3 cm;
  • amestec optimal - 15 cm;

→ Au fost executați 1,89 km / 1890 mp de pistă de biciclete.

→ Au fost executați 1,89 km / 1890 mp de pistă de biciclete.


Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro.


Investim în viitorul tău! Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Regional 2014-2020.

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.


http://www.inforegio.ro   |   facebook.com/inforegio.ro